Klantenservice

Bestellen en betalen

Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen met iDEAL. Dat gaat snel en veilig online via internetbankieren bij uw eigen bank. Let op: iDEAL werkt alleen met een Nederlandse bank- of girorekening. Daarnaast kunt u betalen met Bancontact/Mister Cash.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging met alle gegevens van uw bestelling. Dit bericht wordt meteen verzonden nadat u uw bestelling heeft geplaatst.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Hoe kan dit?
Het kan zijn dat het e-mailadres dat u opgaf niet (meer) klopt. Daarnaast kan een spamfilter dit bericht weigeren of als ongewenst aanmerken. Als u uw bestelbevestiging niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met onze klantenservice: mail naar .
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja. Neem contact op met onze klantenservice om uw bestelling achteraf te wijzigen of te annuleren. Mail naar .
Facturen
Bij elke levering wordt een factuur gevoegd. Deze wordt tevens als adresdrager gebruikt.

Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van uw bestelbedrag:

Nederland
– tot € 20: € 6,75 verzendkosten
– tussen € 20 en € 50: € 2,50 verzendkosten
– vanaf € 50: geen verzendkosten
België
– tot € 50: € 8,50 verzendkosten
– vanaf € 50: € 2,50 verzendkosten
Wat is de levertijd?
Uw bestelling wordt uiterlijk binnen 3 werkdagen geleverd, indien mogelijk eerder. We streven ernaar, om uw bestelling dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag te versturen.
Kan mijn bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres bezorgd worden?
Ja. U kunt uw bestelling op elk gewenst adres in Nederland laten bezorgen. Dit adres geeft u op tijdens het afrekenen.
Kan mijn bestelling in het buitenland bezorgd worden?
Ja, dat kan in Nederland en België .
Wie bezorgt mijn bestelling?
Alle zendingen worden verzorgd door Post.nl. Voor pakketten moet u bij levering tekenen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis als mijn bestelling wordt bezorgd?
Als uw bestelling niet bij u of de geadresseerde afgeleverd kan worden, ontvangt u een bericht in de brievenbus dat het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden wordt. Als de geadresseerde ook bij deze tweede aanbieding niet thuis is, laat de bezorger opnieuw een bericht achter in uw brievenbus. Hierin staat dat u een afspraak kunt maken waar en bij wie uw bestelling kan worden bezorgd.

Retourneren, garantie en schade

Kan ik een artikel retourneren?
Ja. Als u niet tevreden bent over de geleverde artikelen kunt u deze binnen 14 dagen kostenloos retourneren, daarna kunnen er kosten berekend worden. Let op: Alleen onbeschadigde en origineel verpakte artikelen worden volledig vergoed. De kosten voor retourzendingen komen voor uw eigen rekening.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Verstuur binnen 14 dagen na ontvangst het artikel in originele staat met de ingevulde retourbon en de originele pakbon naar het retouradres. We accepteren artikelen alleen in originele staat, zoals ze zijn afgeleverd.
Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets retourneer?
Als u een artikel retourneert (zie ‘Hoe kan ik een artikel retourneren?’), storten we binnen 30 dagen na ontvangst van uw retourzending het aankoopbedrag exclusief verzendkosten terug op het door u opgegeven bankrekeningnummer.
Wat moet ik doen als een artikel beschadigd geleverd wordt?
Meld schade zo snel mogelijk bij onze klantenservice: mail naar . Bewaar de verpakking zoals geleverd. We vervangen beschadigde artikelen zo snel mogelijk indien leverbaar.
Hoe zit het met garantie?
We staan in voor de kwaliteit van artikelen zoals die bij redelijk gebruik te verwachten valt. We hanteren garantiebepalingen van onze leveranciers. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice: mail naar .

Veiligheid en privacy

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
We houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Het College Bescherming Persoonsgegevens ziet er op toe dat persoonsgegevens zorgvuldig worden gebruikt en uw privacy ook in de toekomst gewaarborgd blijft.
Hoe zit het met voorwaarden en bepalingen?
Als u een bestelling plaatst stemt u in met de algemene voorwaarden.

Onze klanten beoordelen
onze service met een:

9.1

Wishlist bekijken (0)